امکان دانلود رایگان فایل پایان نامه ها (در ازای معاوضه پایان نامه)

- دانلود تز - در مقاطع مختلف :پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکتری

امکان دانلود رایگان فایل پایان نامه ها (در ازای معاوضه پایان نامه)

- دانلود تز - در مقاطع مختلف :پایان نامه کارشناسی ارشد- پایان نامه دکتری

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

شرکت ها و اشخاصی که به طراحی جواهرات با کامپیوتر نیاز دارند

طراحی جواهرات یکی از شغل های پولساز در دنیا محسوب می شود. از همه مهمتر، مدل ساز طلا و جواهر با کامپیوتر همیشه نیاز به ایده و خلاقیت ندارد. امروزه بیشتر کارخانه ها و کارگاه داران عکس و مدل های مورد نظر را به طراح می دهند و طراح فقط وظیفه تبدیل عکس به فایل سه بعدی را دارد. این نکته مهمی در طراحی جواهرات است که همیشه نیاز به خلق ایده و درگیر بودن در این جزییات نیست. طراحی جواهرات در ایران رو به گسترش است و این شغل با توجه به مدت زمان کم آموزش و درآمد بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است. شما برای شروع فعالیت در در این شغل فقط به یک لب تاب نیاز دارید.
طراحان طلا و جواهر نیاز به دانش فنی و کارگاهی در زمینه طراحی های خود دارند. آنها باید در طراحی جواهرات، استانداردهای لازم را رعایت کنند. همه این نکات و اصول در خودآموز طراحی طلا و جواهر مفصل توضیح داده شده است. همچنین این خودآموز دارای پشتیبانی و رفع اشکال آنلاین است. سالار پورایمانی مدرس این بسته آموزشی بیش از 7 سال است در این رشته فعالیت می کند. همچنین شما بعد آموزش می توانید، از سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر دریافت نمایید.

طراحی طلا و جواهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۱۴
postag postag

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 

بخش تهویه مطبوع سایت یک دو سه سازه از بخش های پرطرفدار این سایت می باشد که خود شامل بخش های هودهای آشپزخانه، کولرهای گازی، هواساز و دریچه های تنظیم هوا می گردد. اسپلیت یونیت های ارائه شده در بخش کولر گازی سایت یک دو سه سازه از میان برترین برندها انتخاب و با قیمت باورنکردنی ارائه می شوند. واردات و فروش مستقیم کولر گازی بدون واسطه.

کولر گازی اجنرال (O’General) با رده انرژی ++A از کیت اینورتر (Inverter) و گاز مبرد R410A بهره می برد. اسپلیت اینورتر اجنرال با باریک نمودن قطر لوله های مسی سبب کاهش حجم مبدل تا میزان 30% گردیده که این امر باعث ایجاد دمای یکنواخت و در نتیجه عملکرد بهتر مبدل می گردد. این مدل از اسپلیت اینورتر اجنرال با برخورداری از عملکرد قوی (Powerful operation) سبب ایجاد سرمایش و گرمایش بسیار سریع در محیط می گردد.

اُجنرال (O’General) مدل ASGS12LFCA مجهز به حالت خواب عمیق، سیستم شروع خودکار (Auto restart)، عملکرد چند جهته، سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) و تایمر 24 ساعته می باشد. این اسپلیت قدرتمند از فیلتر های ضد گرد و غبار، آنتی باکتریال و یونی بهره می برد. از دیگر ویژگی های اسپلیت اینورتر اجنرال عملکرد بی صدا، نصب و نگهداری بسیار آسان می باشد.

 

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۰۶
postag postag

خرد کردن، آسیاب کردن، ورقه کردن، ریز‌ریز کردن، پوره کردن و رشته‌رشته کردن کارهای تکراری و طاقت‌فرسایی هستند که هر روز مخصوصا اوقاتی که میهمان دارید و قرار است در حجم زیادی آشپزی کنید با آنها روبرو هستید. در بازار ابزار و وسایل مکانیکی ساده‌ ی زیادی وجود دارند که برخی از این کارها را مقداری ساده‌تر انجام می‌دهند، اما اغلب می‌دانیم که یک ابزار الکتریکی که دارای تیغه‌های قابل تعویض است، می‌تواند بسیار بیش از تصور کاربردی و جذاب باشد. به خصوص نسبت به مدلهای پلاستیکی دستی که اصلا قابل مقایسه نیست. در جهت نیل به این هدف غذاساز یک ناجی بی‌همتاست! غذاساز ابزاری است که برای انجام سریع و راحت کارهای تکراری آشپزخانه طراحی شده است.
غذاساز یکی از وسایل کوچک آشپزخانه است که شما از آن به دفعات زیاد استفاده خواهید کرد. این بدان معنا است که فارغ از اندازه و قیمت این ابزار، باید غذاسازی بگیرید که قادر باشد بدون سر و صدای زیاد از پس کارهای محوله بر بیاید و آنقدر سخت‌جان باشد که سالها در کنار شما روی میز آشپزخانه دوام بیاورد.

001

چرا باید یک غذاساز بخریم؟
دلیل اصلی اینکه شما سراغ غذاساز می روید، این است که آماده‌سازی غذا را سریعتر و آسانتر می‌سازد. این ابزار کارهای ملالت‌آور و خسته‌کننده آسیاب‌کردن، خرد کردن، ورقه کردن رشته کردن و حتی مخلوط کردن و پوره کردن را به اعمالی معمولی، سریع و حتی بی‌سروصداتر از حالت دستی بدل می‌سازد. و اینگونه در زمان و زحمت شما صرفه جویی فراوانی صورت می‌گیرد. این موضوع باعث شده که غذاساز سریعا به یکی از محبوب‌ترین لوازم آشپزخانه‌ در خانه‌ها و رستورانها تبدیل شود. اکنون دیگر آماده سازی غذاهای سالم و خوشمزه به امری ساده تبدیل شده است.

شاید بهترین توصیف برای غذاساز، ابزاری چندکاره باشد. این وسیله می‌تواند به راحتی وظایف چندین ابزار آشپزخانه را به صورت همزمان بر عهده بگیرد:
* مخلوط کردن ترکیبات معمول غذایی
* خرد کردن مواد غذایی خشک با استفاده از قابلیت پالس یا ضربه‌ای
* پوره کردن کامل میوه‌ها و سبزیجات. تهیه سسها، دیپ‌ها و برخی سوپ‌ها
* چرخ کردن و کوبیدن گوشت و مغزی‌جات
* شکل دادن به امولسیونها برای تهیه سسهایی چون مایونز یا سس سالاد
* تهیه سریع و کارآمد خمیر برای شیرینی و نان 
* خرد کردن و پوره کردن کامل برای تهیه غذای کودک
* رشته کردن و ورقه کردن ترکیبات غذا یا سالاد
* رنده کردن پنیر
* آسیاب و آرد کردن غلات
* تبدیل دانه‌های نمک و شکر به پودر نمک و شکر

02

مواد غذایی که معمولا در غذاساز ریخته می‌شوند
بهترین نکته درباره غذاساز این است که آنها قادرند تقریبا هر ماده غذایی را ببرند. برخی از این موادغذایی که معمولا با غذاساز آماده می‌شوند، عبارتند از:
– خرد کردن، ورقه کردن و برش نگینی تمامی میوه‌ها و سبزیجات از قبیل کدو، بادمجان، هویجها، سیبها، خیارها و… در اندازه‌های یکسان برای استفاده در سالاد یا دیگر دستورات غذایی
– خرد یا پودر کردن غلات
– خرد کردن نان و تولید کرامپ
– لوبیا و نخود فرنگی و مانند آن
– پنیر
– سسها و سالساها از قبیل گوجه فرنگی، پستو، ترشی‌جات، پوره‌ها و …
– گیاهان و ادویه از قبیل پیازها، سیر و زنجبیل
– مخلوطهای مایع و دیپ‌ها از قبیل مایونز و…
– مغزها، موسها 
– سوپها
– قیمه کردن گوشت

استفاده از غذاساز برای تهیه خمیر
اغلب غذاسازهای امروزی به تیغه خمیرکن هم مجهز هستند و می‌توانند برای تهیه خمیر نان و شیرینی و پاستا و مانند آن مورد استفاده قرار گیرند. البته ظرفیت مدلهای مختلف با یکدیگر فرق می‌کند و به بودجه شما بستگی دارد. بزرگترین غذاسازهای امروزی می توانند تا یک کیلوگرم خمیر را در هر مرحله کار تهیه کنند. البته مدلهای ارزانتر ظرفیت نسبتا کمتری دارند. این ابزار کار تهیه خمیر کیک، پای، شیرینی، پاستا و حتی نان را بسیار ساده و سریع امکان پذیر می‌سازد. البته به خاطر داشته باشید برای نتیجه بهتر همیشه از یک سوم ظرفیت خمیرکن دستگاه‌تان استفاده کنید.

03

خرید یک غذاساز
خرید هر وسیله جدید نیاز به برنامه ریزی برای تامین بودجه در خانواده دارد و حتی یک غذاساز ارزان قیمت با کیفیت خوب هم می‌تواند باعث اندکی مشکل در هزینه‌های خانواده شود. لذا قبل از خرید، این سوالات را از خودتان بپرسید:
– آیا شما برای آشپزی همیشه نیاز به خرد‌کردن، ورقه کردن، کوبیدن یا نگینی کردن دارید؟
– آیا در خانه سس و دیپ‌های زیادی تولید می‌کنید؟
– آیا غذاساز حداقل ماهی یک بار برای تان کاربرد دارد؟
- آیا درست کردن غذاهای جدید و متنوع از علاقه مندی های شماست ؟
– آیا فضای کافی در گوشه اتاق یا آشپزخانه‌تان برای جا دادن وسیله جدیدی دارید؟ 
– آیا ماشین ظرفشویی دارید؟ ( غذاساز از قطعات زیادی تشکیل شده که نیاز به تمیز کردن دارند. و البته تمامی مدلهای امروزی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. تمیز کردن تیغه های تیز و قطعات دندانه دار در ماشین ظرفشویی بسیار امنتر است.)

اگر حداقل به سه مورد از ۵ سوال بالا جواب مثبت داده‌اید، شما احتمالا به یک دستگاه غذاساز نیاز دارید. و با توجه به حداقل نیازهای خانه‌تان شاید این ابزار یک ضرورت باشد.
ارجحیت غذاساز نسبت به مخلوط کن ها و بلندرهای قدیمی:
بلندرها (مخلوطکن/خردکن) شکلی مخروطی دارند و نیاز است که حتما بخشی از مواد غذایی داخل آن مایع باشند تا بتوانند به اطراف حرکت کرده و خرد یا له شوند. غذاساز در قسمت پایین پهن و مسطح است و خمیدگی‌های فراوان تیغه‌ها باعث می‌شود که دیگر نیازی به بخش مایع برای خرد کردن موادغذایی نباشد. شاید حتی استفاده از موادغذایی مایع در غذاساز شما را با نتایج ناامیدکننده‌ای روبرو کند. اگر شما از قبل یک دستگاه مخلوط کن یا گوشت‌کوب برقی دارید و حداقل به سه سوال بخش قبلی جواب مثبت داده‌اید، بسیار بهتر است که به فکر خرید یک غذاساز باشید.

04

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۱۳
postag postag
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۵۳
postag postag